maandag 24 november 2008

meuh

De auto's spetteren buiten voorbij, dat wil vast zeggen dat het regent. En het is al donker. En ik moet nog wat dingen lezen voor morgen. Maar thuis wacht wel zuurkool en worst op me. Moet nog wel even bereiden maar dat kan ik aan. Het is bijna Sinterklaas! Dus heb ik nu een actieplan opgesteld: wat voor wie waar en wanneer. Vooral wanneer is belangrijk, gelukkig heb ik twee extra koopavonden en een grote koopzondag ontdekt net voor het Heerlijk Avondje, jolijt! Waar blijkt ook een factor, donderdag a.s. bevind ik mij namelijk in het Zuyden des Lands en stom genoeg weet ik daar beter waar ik alle Sint-benodigdheden ga vinden dan hier in Leyden. Kortom, een goede zaak. En aangezien ik een salarisverhoging heb gekregen ga ik ook maar even het jarentwintig zwierfranjejurkje sjeffen @ le H&M. Ghe.

Nu met zeer wattig hoofd naar huis. Voedsel. Hm. En zo te zien nog een scriptie beoordelen, yaaaaaak :S .

Groenten!

4 opmerkingen:

Xiricou zei

Ah dus je had ook al je oog op dat jaren 20 zwier-franje jurkje.. Misschien moet je em alsnog sjeffen, dan kunnen jij en Marin samen zwieren ;-)

Capable zei

Je was in ieder geval geen tijd kwijt met een praatje geven die donderdag. Dat is anti-'meuh' maar helaas voor mij. De bijeenkomst was trouwens nog helemaal goed gekomen zonder jou gelukkig.

Het is trouwens officieel: Maastricht is de leukste winkel stad (volgens de consumenten bond).

Hoop je hier toch nog snel weer eens te treffen

Efje zei

>>ja ik probeerde jou te bellen hoor maar jij neemt niet op! We zouden een date maken! Met de kerst!

sportpark zei

Dag
Floor,

Pompoen, tja, das vulmiddel met egale smaak en waarschijnlijk is de kerry dominant. Met pompoen kan je alles: gare brokken combineer je met serano, kastanjechamp. oude kaasvlokken en zwarte pasta, room eroverheen~!

Jouw woorden over de kat en de foto: net zo lekker.

dag
pp