dinsdag 11 november 2008

Amsterdam avec die madre.



Eerst een kopje koffie, zoals dat hoort op een moederdochterdagje. Daarna de fiets weer losmaken van de brug, mét passerende rondvaartboot. Echt wel Amsterdams!



Thai-chi in het park achter de Plantage Middellaan (op weg van het Waterlooplein via de Hollandsche Schouwburg naar de Dappermarkt).



Op de Dappermarkt (moeder vond alles:"Geen geld, ik koop het!" en dochter heeft haar portemonnee gered).



Foto van de Heineken-brouwerij op weg van de Dappermarkt naar de Albert Cuyp. Geen tijd om lensje te wisselen op de fiets :p .



Lunchen hoort er ook bij; in een hipperdepip tentje in de Jordaan: Brie met dungesneden ham en warme geitenkaas met citroenhoning en abrikoosjes. Op boerenbrood.



Geyle Geveltjes :) .



Straattafereeltje met hippe Jordaan-toko, koppeltje en jonge kat (die een muis vangt).



Where had we seen that before? ;)



De poppendokter.



Zoals mijn moeder zei: "Dat is een goed idee. En dat is dan gewoon kunst."

2 opmerkingen:

Capable zei

Dat lijkt me een leuk spel: door Europa heen aliens zoeken! En wat er dan allemaal onderweg gebeurt.

Ik las dat Amsterdam dacht dat het "illegale graffiti was als reclame voor een computerspel". Suf!

Oh en ook leuk: dagje met je moeder doorbrengen. Doe ik tegenwoordig ook vaker. Raar dat dat ook weer leuker wordt als je ouder wordt.

Xiricou zei

Ja dat lijkt me ook wel wat, op zoek naar meer monstertjes.. Kunnen we dan ook in Marokko gaan zoeken? ;-) Misschien moeten we daar maar een toekomstige girlstrip van maken als Anne nog een keer wil :-). Hippe foto's en zellie dagje lijkt me zo. Misschien moet ik ook maar weer ns met moeders en zusjens gaan shoppen.. Eerst mn liquide middelen van de italiaanse overheid opeisen though.. ZUCHT.
Kunnen we een keer met meiden gaan shoppen in A'dam en dan 's avonds naar t Bimhuis ofzo? Toe?