vrijdag 17 oktober 2008

onvolwassen

Zijn alle mannen onvolwassen of kom ik de verkeerde tegen?
Ze zijn allemaal in de ontkenningsfase en zelfs dát ontkennen ze, ze flirten met je en vinden dan dat ze gewoon aardig zijn en als ze je afzeiken dan moet je je niet aanstellen. Of iets in die trant. En vooruit plannen staat niet in hun woordenboek. Twintig afspraken tegelijk maken echter wel. En dan vooral die afspraak met jou afzeggen. En het is natuurlijk alleen maar logisch dat jij voor de 5e keer af wordt gezegd deze week want je bent hoe dan ook niet de hoogste prioriteit; als je dat eerder deze week ook niet was, waarom zou je dat dan nu wel zijn?
Houden van in het mannenwoordenboek is ook zoiets. Dat is namelijk iets heel anders dan sex hebben met of geilen op of versieren van. In het vrouwen woordenboek zijn al die termen nauw verweven, bij mannen zijn het compleet andere vakgebieden zelfs. Maar schat, dat ik sex wil met een ander dat wil toch niet zeggen dat ik niet van je hou? Jamaar dat ik niet van je hou wil toch niet zeggen dat we geen sex kunnen hebben?

Mannen - allemaal naar Siberië verbannen!
(en nou niet met zn allen komen zeuren 'jamaar mijn vent mag wel blijven toch?'. Je denkt toch niet dat het vreedzaam zou aflopen met de wereld als alle vrouwen op aarde 1 man moesten delen? <_< )

10 opmerkingen:

Unknown zei

"Houden van in het mannenwoordenboek is ook zoiets. Dat is namelijk iets heel anders dan sex hebben met of geilen op of versieren van. In het vrouwen woordenboek zijn al die termen nauw verweven, bij mannen zijn het compleet andere vakgebieden zelfs."

Hee, dat is toch juist positief? :)
Dat betekent dat als een man vreemd gaat, en zegt: "Maar schat, het betekende niets! Jij bent nog steeds degene van wie ik houd!" dat hij het nog kan menen ook!

Xiricou zei

Hahaha ik zie hier typische man-vrouw problemen ;-)
Ja ze zijn allemaal in de ontkenningsfase, ja ze flirten met je en vinden dat ze gewoon aardig zijn (als jij ze afwijst of als dat goed uitkomt op de één of andere manier) en die chaos.. misschien is dat de kerels die jij uitkiest? :P
En seks/houden van zijn idd vaker compleet andere vakgebieden bij mannen dan bij vrouwen. Maar zo hebben de vrouwen vast ook een aantal onbegrijpelijke eigenschappen waar mannen helemaal niets van snappen..
C'est la vie! ;-) Of je moet het anders oplossen natuurlijk :-)

Anoniem zei

"Zijn alle mannen onvolwassen?"
Nee. Veel, echter, helaas wel.

mm zei

Als je t zo moeilijk hebt met mannen is t misschien de moeite waard het eens zonder te proberen.
mm

Efje zei

>>Hè ja, doe maar weer bijdehand. Applaus trouwens, je hebt de goede knop gevonden! :P

Capable zei

Haha! Volgens jouw definitie ben ik 'androgyn' geloof ik!

Just to throw it back at ya: van een wetenschapper had ik wat meer nuance verwacht. (Maar voor een gefrustreerde Ef is het een redelijk genuanceerd stuk!) Ik geloof dat ik voor alles een tegenvoorbeeld kan geven van mensen die we allebei kennen.

Trouwens, kan ik me 'abonneren' op je blog zodat ik een update krijg als je wat post?

Efje zei

>>Dit is een blog op persoonlijke titel, niet een artikel :p . Enne, RSS-feed nog niet gespot.....

Capable zei

Dus als persoon ben je ongenuanceerd, en als wetenschapper genuanceerd? Betekend dat dan dat je die wetenschap niet zelf meent? (Gemeen, ik weet het.)

Heb de feed gevonden, thanx!

Efje zei

>>Ik heb een hele genuanceerde persoonlijkheid, sommige mensen noemen het gespleten? Ik houd privé en werk gescheiden :p .
Vertel mm ook even waar de RSS-feed zit! En mij ook, trouwens.....

Xiricou zei

Ha goed punt van je mam! ;-)