woensdag 15 oktober 2008

Ik kon toch niet zonder...

Ik deel te graag mijn gedachten met de wereld.
Ik ben nu al drie zinnen met 'ik' begonnen.
Slecht hoor.
Maar het is herfst en daar word ik egocentrisch(er) van.
Misschien toch tijd voor een kuurtje St. Janskruid.
Of om stiekem toch mijn eigen speeksel tussen dat van wat genetische proefpersonen te gooien.
En dan gokken dat ik een genotype ss ben (zie je, het ligt niet aan mij maar aan mijn genen!).

Nu maar even mijn professor lastigvallen met werkgerelateerde vragen.

Ow en met dank aan de schrijfster van morsefoez.web-log.nl voor de inspiratie om weer te schrijven!

2 opmerkingen:

Xiricou zei

Yeej Efje is back ;-)

Hier in Maas trouwens ook interessante lezingen over genetica en of we over een poosje voor een kleine 1000 euro ons volledige DNA (en daaraan gebonden afwijkingen) in kaart kunnen brengen..

Wat depressie betreft is dit de periode van het jaar geloof ik.. Iedereen seems to be feeling slightly or more than slightly off.. Wordt zo'n seizoensgebonden depressie nou ook steeds erger naarmate je ouder wordt?

Efje zei

>>Laten we hopen van niet? :S