woensdag 15 oktober 2008

Dingen die momenteel mijn leven beheersen:

We hebben een nieuwe kopieermachine. Nouja nieuw. Sinds ik terug ben van vakantie (wie de foto's nog niet heeft gezien: hier en hier moet je wezen) hebben we dus een vernieuwde versie van het oude apparaat. Het ding is trager, lelijker, luider en....wat mij dus bezighoudt; de instellingen zijn veranderd ('properties' in je printraampje). Het kreng niet nu standaard. Hoe NUTTELOOS is dat. *insert random noises of frustration*

Nog zoiets: lijstjes. Eigenlijk zijn lijstjes heel leuk. Kijk maar :p .

-Heb je ooit -
Een vreemde gekust: neen
Alcohol gedronken: jep
Gerookt: jep (sorry pp&mm, dat wisten jullie nu dus wel...)
Iemand zijn hart gebroken: meerdere geloof ik....
Je vriend(in) bedrogen: ookal....
Tegen je beste mattie gelogen: eh. zou kunnen. maar denk het niet. kan niet liegen.

- Voorkomen -
Haarkleur: donkerblond
Haarlengte: steeds langer. huidige lengte: tot over de schouders. time for scissors!
Kleur ogen: blauwgrijs
Lengte: 1,74m
Beugel: haha, mooi niet!
Bril: ja, een groene! en lenzen.
Tattoos: nog niet.
Piercing: jeps, in mn neus. heb er vannacht eentje per ongeluk ingeslikt ook nog....
Rechtshandig of linkshandig: rechts
Verliefd: altijd....en dat is niet gelogen.

-Favoriete-
Film: The Truman Show
Kleur: blauw...rood...of geel. ben er nog niet uit.
Woord: kom ik op terug!
Dier: bergmarmot. zo'n grote, die aan je benen likt voor het zout!
Schoenen: mijn witte pimpshoes van Camper!

(vakantie)land: Slovenië
Liefste troetelnaam: momenteel...lievie denk ik....
Stuk fruit: lychee
Lievelingsijs: avocado

- Kies -
Kleuren of zwart-wit foto's: van mezelf kleur, maar de mooiste foto's van anderen zijn eigenlijk altijd zwart-wit.
Zonsopgang of -ondergang: ondergang; dat felle oranje op de wolken geeft me nou eenmaal een enorme adrenaline-kick (raar he?)
Lachen of dromen: dromen!
Niezen of hoesten: niezen - zo hard mogelijk
Coca cola of pepsi: wat een domme vraag - die eerste, als ik eerlijk ben
Voeten of nek: voeten
Jeans of stof: jeans - stoer
Zwembad of strand: strand - duh
Vanille of chocola: chocola - met nootjes
Een taxi of een rit met een onbekende: hm, dat is bijzonder relatief
Chat of telefoon: bellen is liever
Pasta of pizza: gnocchi :p .
Aardbeien of slagroom: aardbeien!
Bios of film thuis: als de film maar goed is.
Opvallen of op de achtergrond: allebei. ik val soms nogal op maar vind grote menigtes heerlijk om in onder de duiken.
Losgaan of stilzitten: los!los!los!
Sneakers of anders: gym-pies :p .
Msn of tv: eh. MSN. denk ik.
Bellen of sms'en: sms'en

-Mijn toekomst is-
Wil kinderen zoja, hoeveel: hahahahaha. Hoeveel woorden kan ik verzinnen voor NUL? :P
Wil trouwen: Overduidelijk. In een witte jurk. En met sterretjes in mijn ogen enzo.
Wat voor huis: Een huis van minstens 70 jaar oud in de duinen. Van Noord-Holland. Met een kachel/open haard. En een houten vloer. En een hakblok in de tuin en rode verweerde dakpannen.

pfoei.
misschien moet ik even gaan werken?

3 opmerkingen:

Unknown zei

Succes met je nieuwe blogsite :)

Maar jullie zijn toch niet van kamer verhuisd? Vorig week leek het heel erg op een bouwplaats :P

Kon Anne's nieuwe kamer ook al niet vinden.

Xiricou zei

Zijn dit zelfbedachte lijstjes of is dit een soort algemene "what you need to know about someone" :-) Erg interessant, krijg de neiging om er zelf ook ééntje te maken :-)

Efje zei

>>Dit soort algemene lijstjes zwerven in scholen rond over het internet, herinner je je dat lijstje met die 'Soundtrack of my life' nog op Facebook? Ook echt geweldig ding, ga ik hier ook maar weer eens neerzetten, al was het maar om weer eens lekker in mn mp3's te kunnen grasduinen!