vrijdag 23 maart 2012

Klimmen

Het is half twaalf en ik zit op bed. Ik eet pizza.
Het was een interessante dag vandaag, met lunch in de zon met mijn fijne collega's Peter, Natalie, Laura, Julia, Maite, Charles-Edouard en een meisje waarvan ik de naam kwijt ben. Peter zei 'I hate your lunch' (yoghurt met banaan, cornflakes, rozijnen en amandelen) maar Peter is een beetje raar, zal wel komen omdat ie Zweeds is (maar oorspronkelijk uit China komt oid) :p .
Daarna was de verdediging en promotie van Chris, die na meer dan 2 uur presenteren en vragen beantwoorden over eh...iets met canabinoid receptors in rats en de link met verslaving nu dr. Kortleven is (nogmaals van harte!).
En daarna ben ik voor het eerst in...even tellen....4 jaar oid weer eens in een klimhal geweest. Samen met Shadi, de hal rook naar hal en was in een achteraffig buurtje in een oude fabriekshal, klein, hoog, het rook er naar klimhal (denk oude sokken, versleten rubber en mufmufmuf) en het was er bloedheet en hah, overal half ontblote mooie mannen en supergespierde vrouwen. Eerst moest ik een examentje afleggen, maar gelukkig maakte ik alleen maar een klein slordigheidsfoutje in mijn teruggestoken 8-knoop ('Dat noemen we een Amerikaanse knoop, als ie slordig is, haha' waarop ik de man in kwestie bijna gebeten heb 'I'm DUTCH!' en hij spontaan achteruit deinsde :P ), daarna heb ik een paar routes geklommen, het was ontzettend druk en ik was snel verzuurd, maar ik klim iig nog een deuk in een pakje boter (iets van 6a ofzo, pfieuw) ookal is het niet meer dan dat.
En nu ben ik moe, verzuurd maar tevreden, ik eet een hapje pizza en drink een glaasje sap, terwijl mijn kamer nog zomerwarmbenauwd is (het was de afgelopen week maar liefst 23 graden elke dag!) maar het buiten alweer hard afkoelt (helaas). In de planning staan nog een werk-dag zaterdag met daarna een bezoekje aan een kapper en het plannen van een paas-tripje (ik overweeg nu Miami....). Ach, het leven kan slechter.

Geen opmerkingen: