dinsdag 17 maart 2009

Geen mijmeringen maar dromen

Ik wil weer student zijn! Ik wil weer in de universiteits bibliotheek zitten en dromen van het einde van mijn studie, ik wil weer nieuwe dingen leren, ik wil om half elf 's ochtends door de stad fietsen en van de lente-zon genieten en ik wil hippe kleren aan naar de uni ipv een grijze broek en een saaie bloes omdat ik niet in een legging en dik vest en hoge laarzen kan lopen als ik serieus genomen wil worden. Ik wil overdag de stad in kunnen en ik wil een bestuurs-dag in kunnen lassen, ik wil tot half twee 's nachts op kunnen blijven zonder een zombie te zijn de volgende dag en ik wil doordeweeks leuke dingen doen en dan niet af en toe op maandag naar de pubquiz en samen eten vooraf en dan helemaal verrukt en vrolijk thuiskomen omdat ik dat zo heb gemist maar minstens 3 keer per week. Ik wil niet het idee hebben dat het weekend te kort is en gebroken wakker worden op maandag, ik wil gewoon weer op zaterdagavond de kroeg in kunnen en ik wil vooral meer energie en meer zin.

Wanneer ben ik volwassen geworden en waarom heeft niemand me even gewaarschuwd???

4 opmerkingen:

Capable zei

Maar hier http://xkcd.com/557/ heb je ook nooit meer last van....

Efje zei

>> Oh trust me, I still have those......

mm zei

We hebben je wel gewaarschuwd! In ieder geval hebben we je Annie Schmidt laten lezen! Mm

Lenneke zei

Hé, ga weer eens posten! Dat doe ik ook weer. :-)