dinsdag 3 maart 2009

energie

Wauw, wat een zalige drug is 'accomplishment'! Vandaag heb ik twee presentaties gegeven voor psychologen/psychiaters/maatschappelijk werkers, en beide presentaties gingen best goed. Het was in het Nederlands, dat lijkt toch te schelen en ik ben duidelijk een eind op weg in mijn aio-schap, ik babbel er lustig op los zogezegd. Na de eerste keer was ik al heel ontspannen (dat was om 9 uur 's ochtends, de avond vantevoren nog hardop geoefend, hoezeer ik er ook elke keer tegenop zie om tegen het beeldscherm te kletsen-de kat luistert niet namelijk, die komt kopjes geven tegen mijn borsten <_<-het heeft wel geholpen, kwam nog wat knelpuntjes tegen ook....). De baas was tevreden (en kwam te laat binnen, tsk) maar besloot meteen vóór de tweede presentatie nog even aan mijn presentatie te sleutelen (gistermiddag om half zes bladerde ie er in 2 seconden doorheen, omdat we gingen borrelen - hij bestelde overigens alcoholvrij, hij moet vasten van zn dochters, gheghe. Ik heb ook keurig mango-lassi gedronken, met een presentatie om 9 uur 's ochtends doe ik toch maar verstandig) en peleurde dus allerlei slides van eigen makelij in mijn mooie powerpoint, heel fijn, mag je anderhalf uur voor je 'op moet' nog een keer hardop oefenen :p . Anyway. Sinds de laatste presentatie kan ik me niet meer concentreren, ben hyper met 'hoera, dat ging lekkerrrrrrr, wat zal ik nu eens gaan doen?! *bouncebounce*'

Kortom. Vandaar dit bericht. *misschien moet ik gewoon maar weer doorgaan met promoveren, daar was ik mee bezig voor vandaag :P *

Geen opmerkingen: