vrijdag 18 september 2009

radiostilte...

Ja letterlijk ja, want op de radio in mijn tijdelijke 'shelter' kan ik maar 1 zender ontvangen. En de NL hitshitsnietzohitsig van stadsradio Leiden (ofzoiets....iets met Sleutelstad, kan dat?) was ik rap beu. De tijdelijke shelter dus: daar heb ik geen internet (het zou mogelijke moeten zijn hoor, er hangt iets in de lucht aan netwerk en ik heb het wachtwoord en een USB-internet-antenne-frummel, maar het wíl maar niet lukken....nouja, net na het opstarten van de pc, 1 minuut ofzo, af en toe kan ik heel gefrustreerd zien dat ik nieuwe mail heb en m dan niet openen omdat de boel weer eruit klapt) en geen tv (aiaiaiaiaiaiai).

Maar dus geen internet + drukke baan (hihihihihahahaha eh ja dat dus) --> geen updates.

Dus bij dezen. Geen update :p .

1 opmerking:

mm zei

beter iets dan niets en dit was iets. mm